woensdag 27 juli 2016

DIY WEDDING DAY | Trouwkussentje quilten

 
Het is alweer meer dan zeven jaar geleden dat Frank en ik YES zeiden tegen mekaar! D'r kwam gigantisch veel bij die dag kijken en een ringkussentje was natuurlijk één van die dingetjes. Een beetje smoezelig is hij inmiddels wel geworden. Ik zal eens kijken of ik ook nog een kussentjes-foto van de trouwdag zelf terug kan vinden.

Quilten is niet mijn sterkste kant. Ik heb het één keer écht goed gedaan maar daarna nooit meer zin in gekregen. Dat heeft deels te maken met het vele geduld dat je erbij moet hebben, denk ik, haha. Maar! Mijn moeder houdt wel van quilten. En kan het ook nog eens supergoed! Dus je raadt het al, ik heb mijn moeder gevraagd om ons trouwkussentje te maken. En dat deed ze met alle plezier!
 
Wit, kant en roosjes...
 
Een superromantisch kussentje...
 
Waarop in het midden twee ringen geknoopt kunnen worden.
 
Kijk! Daar heb je ze al!
 
Het maakte ons ringenmomentje extra speciaal!
 
<3.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen